Aanstaande zondag speelt FC Bergh de finale van de nacompetitie op Sportpark De Nevelhorst in Didam!
Dus pak allemaal je scooter, fatbike, e-bike, scootmobiel of welk vervoermiddel dan ook, trek iets blauws aan en kom naar Diem om onze mannen aanmoedigen!
#samennaarde3eklasse 💙🖤